Tekst łatwy do czytania (ETR)
Urząd Miasta i Gminy w Działoszycach znajduje się przy ul. Skalbmierskiej 5 w Działoszycach.
Tutaj jest główny budynek urzędu, w którym pracują urzędnicy.
Urząd podzielony jest na dwa budynki: Budynek ,,A’’ i Budynek ,,B’’.
Tutaj jest wejście do budynku ..A’’
Tutaj jest wejście do budynki ,,B’’
Burmistrz jest kierownikiem urzędu. Burmistrzem Miasta i Gminy w Działoszycach jest Pan Stanisław Porada.
Burmistrzowi w pracy pomagają Zastępca Burmistrza, Sekretarz Miasta i Gminy, Skarbnik Miasta i Gminy oraz pracownicy wielu referatów.
Czym zajmuje się urząd?
W urzędzie można się zameldować, zgłosić prowadzenie własnej firmy, wyrobić dowód osobisty, zgłosić, gdy urodzi się dziecko. To w urzędzie otrzymasz akt zgonu czy akt urodzenia. W urzędzie można też wziąć ślub cywilny.
W urzędzie zapłacisz podatki. To tutaj dostaniesz pozwolenie na wycięcie drzewa.
Urząd zajmuje się też nieruchomościami, promocją gminy, sprawami lokalowymi, ochroną środowiska, opieką nad bezdomnymi zwierzętami, drogami i ich oświetleniem.
Kontakt z pracownikami urzędu
Zapraszamy Was do urzędu od poniedziałku do piątku w godzinach –
7.15 – 15.15.
Jeśli chcesz się z nami skontaktować telefonicznie, zadzwoń na numer
41 35 26 010 lub 41 35 26 005.
Możesz też wysłać e-mail na adres: gmina@dzialoszyce.pl.
Lub wysłać list na adres: Urząd Miasta i Gminy w Działoszycach,
ul. Skalbmierska 5, 28 – 440 Działoszyce.
Przynieść pismo do kancelarii
Kancelaria to biuro, w którym można zostawić pisma, podania i dokumenty. Tutaj możesz wziąć specjalne druki, które będą potrzebne do załatwienia sprawy w urzędzie.
Wszystkie informacje o gminie możesz znaleźć na stronach internetowych: www.dzialoszyce.pl, www.dzialoszyce.eobip.pl