GMINA DZIAŁOSZYCE
ul. Skalbmierska 5, 28-440 DZIAŁOSZYCE
OGŁASZA PRZETARG NIEOGRANICZONY:
Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych pod numerem ogłoszenia 295716 - 2011 z dnia 19.09.2011
Zamawiający:
Gmina Działoszyce – ul. Skalbmierska 5, 28-440 Działoszyce
Określenie trybu zamówienia:
Przetarg nieograniczony
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia (SIWZ):
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie zamawiającego: Urząd Miasta i Gminy w Działoszycach, ul. Skalbmierska 5, 28-440 Działoszyce bud. „B” UMiG w Działoszycach, pok. nr 5, przesłana może być za pośrednictwem poczty lub dostępna jest do pobrania na stronie internetowej www.dzialoszyce.eobip.pl. Formularz specyfikacji udostępniany jest nieodpłatnie. Osobą upoważnioną do kontaktu z oferentami jest p. Maciej Sobecki – tel. (41)352-60-05 wew. 26 od poniedziałku do piątku w godz. 800 - 1400
Przedmiot i zakres zamówienia:
Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.11.12.10-5.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa opału wg następujących rodzajów i parametrów:
– węgiel kamienny sortymentu kostka w ilości ok. 110 ton: wartość opałowa: = lub powyżej 26 MJ/kg, popiół do 6%, siarka do 0,65%;
– węgiel kamienny sortymentu groszek (ekologiczny) w ilości ok. 15 ton: wymiar ziarna: 5–25 mm, max. zdolność spiekania (liczba Rogi, RI) do 15, wartość opałowa: = lub powyżej 26 MJ/kg, maksymalna ilość miału do 10%, popiół do 10%, siarka do 0,65%;
– węgiel kamienny sortymentu miał w ilości ok. 30 ton: wartość opałowa: = lub powyżej 20 MJ/kg, popiół do 18%, siarka do 1%.
Szczegółowy zakres zamówienia znajduje się w SIWZ.
Oferty częściowe:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
Oferty wariantowe:
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
Termin wykonania zamówienia:
- 7 miesięcy (od 1 października 2011 r. do 30 kwietnia 2012 r.).
Warunki udziału w postępowaniu oraz sposób dokonywania oceny spełniania tych warunków:
Wykonawca winien spełniać warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.), zwanej dalej „ustawą”.
W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy należy złożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
1) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
2) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy;
3) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
4) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
Informacja na temat wadium:
Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Najniższa cena (100%).
Miejsce i termin składania ofert:
Ofertę należy złożyć w zamkniętym opakowaniu z napisem: „Oferta na dostawę opału do budynków administrowanych przez UMiG w Działoszycach w sezonie grzewczym 2011/2012” w siedzibie zamawiającego: UMiG w Działoszycach, ul. Skalbmierska 5, budynek „A” – sekretariat – w terminie do dnia 28.09.2011 r. do godz. 930
Miejsce i termin otwarcia ofert:
Publiczne otwarcie ofert nastąpi w budynku Urzędu Miasta i Gminy w Działoszycach w sali narad w dniu 28.09.2011 r. o godz. 1015
Termin związania ofertą:
Wykonawca jest związany ofertą przez 30 dni; bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej:
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów:
Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
Informacja o aukcji elektronicznej:
Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej.
Informacja o przewidywanych zamówieniach uzupełniających:
Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy. Szczegółowy zakres zamówień uzupełniających znajduje się w SIWZ.
BURMISTRZ
Miasta i Gminy
mgr inż. Zdzisław Leks
Działoszyce, 19 września 2011 r.
Pliki do pobrania: