BURMISTRZ MIASTA I GMINY w DZIAŁOSZYCACH
ogłasza publiczny nabór ofert na stanowisko: Młodszy Referent ds. obsługi Rady Miejskiej i ewidencji działalności gospodarczej w Urzędzie Miasta i Gminy w Działoszycach.
A. Do naboru mogą przystąpić osoby spełniające wymagania określone w art. 6 ust. 1 oraz ust. 3 pkt 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych ( Dz. U. Nr 223, poz. 1458) oraz posiadające niżej wymienione kwalifikacje:
1. Wymagania niezbędne:
a/ wykształcenie minimum średnie ogólnokształcące,
b/ niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie,
c/ nieposzlakowana opinia,
d/ stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym
2. Wiedza specjalistyczna:
a/ znajomość przepisów ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy o swobodzie działalności gospodarczej, ustawy o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi oraz kodeksu postępowania administracyjnego,
b/ dobra znajomość obsługi komputera ( MS Office), poczty elektronicznej, internetu.
3. Predyspozycje osobowościowe:
umiejętność podejmowania decyzji, analitycznego podejścia do problemów, pracy w zespole, łatwość nawiązywania kontaktów.
B. Dla udokumentowania spełnienia wymogów na stanowisko uczestnicy naboru przedkładają:
a/ list motywacyjny wraz z klauzulą o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych,
b/ curriculum vitae wraz z klauzulą o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych,
c/ oryginał kwestionariusza osobowego (do pobrania ze strony) www.dzialoszyce.eobip.pl
d/ kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie,
e/ kserokopie innych dokumentów poświadczających posiadanie kwalifikacji i umiejętności,
f/ kserokopie świadectw pracy,
g/ oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie,
h/ zaświadczenie o aktualnym stanie zdrowia
i/ oświadczenie o wyrażaniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji ( zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych, Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926 z późn. zm. ) o treści:
„ Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych ( Dz. U. z 2002 r. , nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21 listpada 2008 r. o pracownikach samorządowych ( Dz. U. Nr 223, poz. 1458 )
UWAGA: list motywacyjny, CV, klauzule o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych, oraz pozostałe oświadczenia powinny być opatrzone własnoręcznym podpisem.
Warunki pracy
a/ wymiar czasu pracy: pełny etat
Inne informacje: przewidywane zatrudnienie od 1 kwietnia 2010 r.
Wymagane dokumenty należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Miasta i Gminy w Działoszycach,ul.Skalbmierska 5, w sekretariacie pok . 14 I piętro lub przesłać pocztą na adres : Urząd Miasta i Gminy w Działoszycach, ul. Skalbmierska 5 ,
28-440 Działoszyce z dopiskiem „ Dotyczy naboru na stanowisko: Pracownik d/s obsługi Rady Miejskiej i ewidencji działalności gospodarczej ” w terminie do dnia 16 marca 2010 r.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta i Gminy w Działoszycach .
Burmistrz Miasta i Gminy
(-) Zdzisław Leks