Powrót na stronę główną BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ
URZĘDU MIASTA I GMINY W DZIAŁOSZYCACH

BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ
URZĘDU MIASTA I GMINY W DZIAŁOSZYCACH

www.bip.gov.pl wersja klasyczna www.bip.gov.pl wersja kontrastowa

Gmina Działoszyce

Ikona statystyk

2009-07-02
Ikona statystyk

Zaproszenie do składania ofert - 02.07.2009 r.

 

ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT NA

Usługi integracji społecznej

 

W ramach środków uzyskanych przez Rząd Rzeczpospolitej Polskiej z kredytu Międzynarodowego Banku Odbudowy i Rozwoju (Bank Światowy) na Poakcesyjny Program Wsparcia Obszarów Wiejskich (PPWOW) Gmina Działoszyce uzyskała dotację w wysokości 276 071,40 , część dotacji, tj. kwotę 99.596,27 zł, przeznacza na realizację niżej określonych usług na terenie Gminy Działoszyce w 2009 r.

1.     ZAMAWIAJĄCY

Burmistrz Miasta i Gminy Działoszyce, (zwany dalej Zamawiającym) zaprasza zainteresowanych kwalifikowanych usługodawców do składania ofert na świadczenie wszystkich lub wybranych usług integracji społecznej mieszkańcom Gminy spośród usług opisanych poniżej.

Usługodawcy mogą składać oferty, gdy spełniony jest jeden z poniższych warunków:

o        usługa nie jest powtórzeniem dotychczasowego zakresu działań realizowanych przez danego usługodawcę z udziałem środków publicznych (nie dotyczy działań realizowanych w ramach PPWOW), lub też dotyczy usług świadczonych przez tego usługodawcę na rzecz dodatkowych beneficjentów;

o        usługa będzie realizowana w partnerstwie z innymi usługodawcami.

 

2.     SPOTKANIE INFORMACYJNE

Spotkanie informacyjne dla zainteresowanych, potencjalnych usługodawców odbędzie się w Urzędzie Miasta i Gminy Działoszyce, ul. Skalbmierska 5, 28-440 Działoszyce, budynek A, II p., sala narad, dnia 9 lipca 2009 r. o godzinie 1030.

3.     PROCEDURA

Zgodnie z § 3 pkt. 2 Porozumienia o współpracy przy realizacji Poakcesyjnego Programu Wsparcia Obszarów Wiejskich zawartego pomiędzy Zarządem Województwa, w związku z art. 4 ust. 1 lit. a Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 Nr 233 poz. 1655) wybór usługodawców odbywać się będzie w oparciu o procedurę CPP ((ang.) Community Participation  in Procurement – Udział społeczności w zamówieniach) Banku Światowego opisaną w Podręczniku Realizacji Programu Integracji Społecznej dostępnym pod następującym adresem: http://www.ppwow.gov.pl. Podręcznik zawiera również informacje nt. kosztów kwalifikowanych, podmiotów uprawnionych do świadczenia usług jak również formularze wykorzystywane w realizacji programu.

4.     OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA ( opis poszczególnych części zamówienia wraz z wymaganiami Zamawiającego dostępny na stronie www.dzialoszyce.eobip.pl)

 

 

OFERTY CZĘŚCIOWE

Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Oferent może złożyć ofertę na jedną lub więcej części. Jeżeli Oferent pragnie złożyć ofertę na więcej niż jedną część, jest zobowiązany do złożenia odrębnych ofert techniczno-finansowych na każdą cześć. Wybór ofert jest dokonywany odrębnie w stosunku do każdej części.

WARIANTY

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

 

 

Opis zamawianych usług

– wynikający z zapisów zatwierdzonego Planu Działania

 

 

Część I           Usługi na rzecz dzieci i młodzieży

 

Organizacja i prowadzenie cyklicznych zajęć rekreacyjno – sportowych, organizacja spotkań tematycznych związanych z rozwojem zainteresowań, pasji, uzdolnień, w tym               np. poprzez organizację wyjazdów edukacyjnych jako integralnie związanych z zajęciami cyklicznymi, systematycznymi.

Celem realizacji usług jest zwiększenie szans rozwojowych i edukacyjnych społeczności lokalnej, szczególnie zaś rozszerzenie zorganizowanej, systematycznej oferty edukacyjnej i kulturalnej dla dzieci i młodzieży ze środowisk zagrożonych wykluczeniem społecznym, bądź też środowisk wykluczonych. Ponadto równoległym celem do osiągnięcia po przez realizację usług jest wspieranie inicjatyw społecznych i promocja postaw aktywnych.

Realizacja usług będzie odbywać się np. poprzez:

Część I.I                   

Zorganizowanie systematycznej edukacji muzycznej i wokalnej (w formie pozalekcyjnej) – minimum 10 godzin miesięcznie, dla minimum 10 osób, w tym:

·         zorganizowanie minimum 1 wyjazdu w celu poznania twórczości ludowej np. muzeum instrumentów ludowych w Szydłowcu.,

·         udział zespołu wokalnego istniejącego bądź nowoutworzonego w imprezach i uroczystościach organizowanych lokalnie,

·         doposażenie zespołu muzyczno-wokalnego w stroje oraz instrumenty muzyczne niezbędne w celu dalszego rozwoju umiejętności i podnoszenia jakości muzyczno – wokalnej zespołu,

 

Sugerowany koszt jednostkowy: osoba, osobogodzina, m-c, itp.

(Sposób rozliczenia kosztów jednostkowych pozostaje w gestii wykonawcy usługi, z zastrzeżeniem klarowności wydatków i rzetelności w czynnościach rozliczeniowych oraz czytelności w dokumentacji sprawozdawczej)

Termin wykonania usługi: 10.08 – 30.11.2009 r.

Kwota alokacji na usługi – 25.000,00zł.

 

Część I.II

Zorganizowanie systematycznej edukacji w zakresie tańca i choreografii (w formie pozalekcyjnej) – minimum 10 godzin miesięcznie, dla minimum 10 osób, w tym:

·         zorganizowanie minimum 1 wyjazdu zespołu tanecznego w celu poznania twórczości ludowej,

·         udział zespołu tamecznego istniejącego bądź nowoutworzonego w imprezach i uroczystościach lokalnych

·         doposażenie zespołu tanecznego w stroje i inne akcesoria niezbędne do dalszego rozwoju.

 

Sugerowany koszt jednostkowy: osoba, osobogodzina, m-c, itp.

(Sposób rozliczenia kosztów jednostkowych pozostaje w gestii wykonawcy usługi, z zastrzeżeniem klarowności wydatków i rzetelności w czynnościach rozliczeniowych oraz czytelności w dokumentacji sprawozdawczej)

Termin wykonania usługi: 10.08 – 30.11.2009 r.

Kwota alokacji na usługi – 15.000,00zł.

 

Część I.III

Utworzenie i systematyczne prowadzenie minimum 10 osobowej grupy spośród dzieci i młodzieży w wieku do 16 roku życia, w formie cyklicznych treningów piłkarskich, bądź innej dziedziny sportowej jako zajęć pozalekcyjnych, w tym:

·         wyposażenie w niezbędne stroje i sprzęt sportowy, docelowo utworzenie formalnej drużyny w piłce nożnej, bądź innej dyscyplinie sportowej

·         zorganizowanie i realizacja wyjazdu integracyjnego (jednodniowego lub dwudniowego) dla przedmiotowej grupy dzieci i młodzieży (wraz z zapewnieniem opiekunów),

 

Sugerowany koszt jednostkowy: osoba, osobogodzina, m-c, itp.

(Sposób rozliczenia kosztów jednostkowych pozostaje w gestii wykonawcy usługi, z zastrzeżeniem klarowności wydatków i rzetelności w czynnościach rozliczeniowych oraz czytelności w dokumentacji sprawozdawczej)

Termin wykonania usługi: 17.08 – 30.11.2009 r.

Kwota alokacji na usługi – 30.000,00zł.

Część II         Usługi dla dzieci i młodzieży, osób starszych oraz rodzin

 

Organizacja i realizacja systematycznych zajęć, imprez adaptacyjno – integracyjnych (w tym sportowych) z dziećmi, młodzieżą, osobami starszymi i rodzinami, w grupie minimum 15 osobowej, w tym spotkania        np. z ludźmi kultury, sportu, kultywowanie tradycji, pogłębienie wiedzy historycznej itp.

 

Sugerowany koszt jednostkowy: osoba, osobogodzina, m-c, itp.

(Sposób rozliczenia kosztów jednostkowych pozostaje w gestii wykonawcy usługi, z zastrzeżeniem klarowności wydatków i rzetelności w czynnościach rozliczeniowych oraz czytelności w dokumentacji sprawozdawczej)

Termin wykonania usługi: 01.08 – 31.12.2009 r.

Kwota alokacji na usługi – 18.086,27 zł.

Część III        Usługi na rzecz osób starszych

 

Utworzenie klubu seniora (bądź innej formy stowarzyszenia)                    dla minimum 10 osób starszych z terenu Gminy Działoszyce – systematycznych zajęć i spotkań tematycznych. Organizacja trzech wyjazdów integracyjnych dla formalnie zdeklarowanych i aktywnych uczestników klubu (do teatru, kina, filharmonii – bądź inne propozycje imprez integracyjnych – wg rozeznania zainteresowań osób starszych  - uczestników klubu.

 

Sugerowany koszt jednostkowy: osoba, osobogodzina, m-c, itp.

(Sposób rozliczenia kosztów jednostkowych pozostaje w gestii wykonawcy usługi, z zastrzeżeniem klarowności wydatków i rzetelności w czynnościach rozliczeniowych oraz czytelności w dokumentacji sprawozdawczej)

Termin wykonania usługi: 01.08 – 31.12.2009 r.

Kwota alokacji na usługi – 6.500,00 zł. 

 

Część IV        Wsparcie szkoleniowe

 

Zorganizowanie i realizacja wyjazdu studyjnego (o charakterze szkoleniowym) dla minimum 25 osób, w tym osób uczestniczących                   w warsztatach aktualizacji GSRPS, liderów lokalnych, organizacji pozarządowych, przedstawicieli grup nieformalnych.

 

Sugerowany koszt jednostkowy: osoba, osobogodzina, m-c, itp.

(Sposób rozliczenia kosztów jednostkowych pozostaje w gestii wykonawcy usługi, z zastrzeżeniem klarowności wydatków i rzetelności w czynnościach rozliczeniowych oraz czytelności w dokumentacji sprawozdawczej)

Termin wykonania usługi: 01.08 – 30.11.2009 r.

Kwota alokacji na usługi – 5.010,00 zł.

 

5.     UPRAWNIENI USŁUGODAWCY

 

Podmiotami uprawnionymi do ubiegania się o zamówienie w ramach niniejszej procedury są:

1.     Organizacje pozarządowe (NGOs)

2.     Organizacje kościelne

3.     Prywatni usługodawcy: firmy, osoby fizyczne, spółdzielnie socjalne,

4.     Samorządy zawodowe, organizacje samorządu gospodarczego, izby rolnicze

5.     Jednostki organizacyjne samorządu terytorialnego, stowarzyszenia jst i im podległe jednostki organizacyjne.

 

W przypadku wyboru oferty, z oferentami wymienionymi w punktach 1-4 zawierana jest umowa, której wzór stanowi załącznik nr 2a do niniejszego zaproszenia, a z oferentami wymienionymi w pkt 5 – porozumienie, którego wzór również stanowi załącznik nr 2b do niniejszego porozumienia.

 

6.      KRYTERIA OCENY TECHNICZNEJ

 

Zamawiający oceni spełnienie wymaganych kryteriów na podstawie o następującą dokumentację

W odniesieniu do usług określonych w Części I  

·         oświadczenie o zgodność z warunkami realizacji i zakresem zamawianych usług,

·         zapewnienie organizacji systematycznej edukacji muzycznej i wokalnej wg minimalnych wymagań i w określonej postaci i formie,

·         zapewnienie wykwalifikowanej kadry prowadzącej zajęcia z dziećmi i młodzieżą (weryfikacja na podstawie np. CV i dokumentacji potwierdzającej określone kompetencje zawodowe),

·         przedstawienie spójnego programu (opisu) realizacji usługi,

·         zapewnienie odpowiednich warunków lokalowych (standard, uregulowany stan posiadania, użytkowania, zapewnienie bezpieczeństwa uczestników, wyposażenie).

·         ubezpieczenie uczestników – beneficjentów usług

 

 

W odniesieniu do usług określonych w Części II

·         oświadczenie o zgodność z warunkami realizacji i zakresem zamawianych usług,

·         zapewnienie kadry merytorycznej wizyty studyjnej

·         ubezpieczenie uczestników – beneficjentów usług

·         przedstawienie spójnego programu (opisu) realizacji usługi

 

 

W odniesieniu do usług określonych w Części III

·         oświadczenie o zgodność z warunkami realizacji i zakresem zamawianych usług,

·         zapewnienie odpowiednich warunków lokalowych (standard, uregulowany stan posiadania, użytkowania, zapewnienie bezpieczeństwa uczestników, wyposażenie),

·         przedstawienie spójnego programu (opisu) realizacji usługi

 

 

W odniesieniu do usług określonych w Części IV

·         oświadczenie o zgodność z warunkami realizacji i zakresem zamawianych usług,

·         kompletna realizacja usługi (dwóch wyjazdów studyjnych), z zapewnieniem transportu, ew. kwaterunku, wyżywienia, materiałów szkoleniowych, ubezpieczenia uczestników,

·         zapewnienie kadry merytorycznej wizyty studyjnej.

·         przedstawienie spójnego programu (opisu) realizacji usługi

·         usługa może być realizowana niekoniecznie przez jednego usługodawcę (może być dwóch odrębnych usługodawców – ponieważ przedmiotem oferty jest zorganizowanie dwóch wizyt studyjnych).

 

 

Usługodawca zobowiązany jest do przedstawienia w ofercie informacji nt. spodziewanych rezultatów oferowanych usług, sposobu monitorowania ich osiągnięcia, przewidywanych działań informacyjnych, jak również informacji dotyczących zapewnienia trwałości podejmowanych działań.

 

7.     PROCEDURY SKŁADANIA I OCENY OFERT

SKŁADANIE OFERT

a)    Oferty techniczno-finansowe przygotowane z użyciem formularzy załączonych do niniejszego ogłoszenia, należy składać w zaklejonej kopercie osobiście            lub za pośrednictwem poczty do Urzędu Miasta i Gminy Działoszycach,                 w Działoszycach przy ul. Skalbmierskiej 5, 28-440 Działoszyce, I p., p. 14                w terminie do 20.07.2009 r. – poniedziałek, do godz. 1500).

W podanym wyżej terminie oferta musi wpłynąć do Zamawiającego.

b)     Oferta winna być ważna przez co najmniej 30 dni od daty określonej w pkt. a)

c)     Oferta winna być dostarczona w zamkniętej kopercie z dopiskiem

„Oferta na świadczenie usług: ……………………….…………. [tytuł usługi taki jak w pkt. 4]”, ponadto na kopercie winny zostać umieszczone dane adresowe Usługodawcy.

OCENA OFERT

1.      Ocena ofert i wybór najkorzystniejszej oferty odbywać się będzie w 3 etapach:

a)     Ocena spełniania minimalnych kryteriów technicznych określonych w pkt. 6

b)     Wybór najkorzystniejszej oferty (ofert).

Przy ocenie ofert, ustalaniu ich rankingu i podejmowaniu decyzji o udzieleniu zamówienia Komisja będzie brała pod uwagę zapisy przedstawionej oferty, współpracę z partnerami lokalnymi, oferowaną jakość usług, ich innowacyjność, trwałość, oraz ekonomiczność i efektywność działań zaproponowanych przez Usługodawcę.

c)     Negocjacje szczegółów umowy z wybranym(i) Usługodawcą (-ami) (jeśli takie negocjacje okażą się niezbędne),

2.      Ostateczna decyzja dotycząca złożonych wniosków zostanie ogłoszona w ciągu 14 dni od wyznaczonego terminu składania ofert, poprzez umieszczenie jej                na stronie internetowej Urzędu Miasta i Gminy oraz na tablicy ogłoszeń.

3.      Decyzja Zamawiającego jest ostateczna, nie wymaga uzasadnienia i nie podlega procedurom odwoławczym. Jeśli Usługodawca nie zgadza się z decyzją Zamawiającego, winien złożyć umotywowany wniosek do Zamawiającego z kopią do Dyrektora Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej. Zamawiający winien dołożyć wszelkich starań do polubownego rozwiązania sporu.

4.      Z wybranym(i) oferentem(ami) zostanie zawarta umowa/porozumienie oparte             na wzorach załączonych do niniejszego ogłoszenia.

KONTAKT Z ZAMAWIAJĄCYM

W celu uzyskania dodatkowych informacji Zainteresowani proszeni są o skontaktowanie się z p. Krystyną Ciszek, Z-cą Burmistrza Miasta i Gminy Działoszyce, tel. 041 3526005 w. 22, faks: 041 3526900, e-mail: gmina@dzialoszyce.pl lub z p. Łukaszem Szostakiem, pracownikiem socjalnym Miejsko Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Działoszycach nr tel 3526005 w. 27, faks: 041 3526900, e-mail: mgopsdziloszyce@poczta.onet.pl

Burmistrz Miasta i Gminy Działoszyce

/-/ Zdzisław Leks

 


 

  ZAŁĄCZNIKI

1.      Formularz Oferty

2.      Wzór Umowy/Porozumienia

3.      Wzór Sprawozdania

 

 
 

Ostatnią modyfikację serwisu wykonano 2024-04-30 08:13:33, zmian dokonał(a): Grzegorz Podsiadło

WCAG 2.0 (Level AA)