Powrót na stronę główną BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ
URZĘDU MIASTA I GMINY W DZIAŁOSZYCACH

BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ
URZĘDU MIASTA I GMINY W DZIAŁOSZYCACH

www.bip.gov.pl wersja klasyczna www.bip.gov.pl wersja kontrastowa

Gmina Działoszyce

Ikona statystyk

2009-06-15
Ikona statystyk

Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko - 15.06.2009 r.

Ogłoszenie o naborze kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze do spraw inwestycji i remontów w zakresie budownictwa drogowego w Urzędzie Miasta i Gminy w Działoszycach

 

 

 

BURMISTRZ MIASTA I GMINY w DZIAŁOSZYCACH

 

ogłasza nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze do spraw inwestycji i remontów w zakresie budownictwa drogowego w Urzędzie Miasta i Gminy w Działoszycach.

 

 

Wymagania niezbędne:

a/ wykształcenie wyższe techniczne,

b/ znajomość obsługi komputera,

c/ niekaralność za przestępstwa  popełnione umyślnie,

d/ stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym,

e/ nieposzlakowana opinia

 

Wymagania dodatkowe:

a/ wskazane doświadczenie zawodowe,

b/ znajomość przepisów ustawy o samorządzie gminnym, prawa budowlanego,             administracyjnego, ustawy o zamówieniach publicznych w stopniu umożliwiającym samodzielne opracowanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia, oceny ofert, sporządzania projektów umów, weryfikacji dokumentacji technicznej oraz ustawy o drogach publicznych

c/ umiejętność zarządzania projektami współfinansowanymi z funduszy pomocowych,

              

 

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

a/ opracowanie i aktualizacja  rocznych i wieloletnich planów inwestycyjnych  

   i remontowych,

b/ zapewnienie właściwego przygotowania inwestycji: przygotowanie terenów pod realizację inwestycji, przygotowanie odpowiednich zezwoleń, opinii i uzgodnień wymaganych przepisami ustawy o zagospodarowaniu przestrzennym, prawa budowlanego, przepisami ochrony środowiska i koordynowanie działań w powyższym zakresie   

c/ nadzorowanie, odbiór i rozliczanie inwestycji i remontów,

d/ nadzorowanie remontów dróg gminnych oraz opracowanie planu potrzeb

    w tym   zakresie

e/ przygotowanie wniosków o pożyczki, dotacje na zadania inwestycyjne oraz pozyskiwanie środków na inwestycje i remonty z dostępnych funduszy pomocowych

f/ przygotowanie decyzji i naliczanie opłat za zajęcie pasa drogowego

   oraz   egzekwowanie przywrócenia pasa drogowego.

g/opracowywanie informacji i sprawozdań w zakresie prowadzonych spraw.

 

Wymagane dokumenty;

a/ list motywacyjny wraz z klauzulą o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych,

b/ curriculum vitae wraz z klauzulą o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych,

c/ oryginał kwestionariusza osobowego( do pobrania ze strony www.dzialoszyce.eobip.pl )

d/ kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie,

e/ kserokopie innych dokumentów poświadczających posiadanie kwalifikacji

    i umiejętności,

f/ kserokopie świadectw pracy,

g/ oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie,

h/ zaświadczenie o aktualnym stanie zdrowia

i/ oświadczenie o wyrażaniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji ( zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych, Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) o treści:

         „ Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych ( Dz. U. Z 2002 r. , nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 22 marca 1990 r. o pracownikach samorządowych ( Dz. U. Z 2001 r., Nr 142, poz. 1593 z późn. zm.)

UWAGA: list motywacyjny, CV, klauzule o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych, oraz pozostałe oświadczenia powinny być opatrzone własnoręcznym podpisem.

 

5. Warunki pracy

a/ wymiar czasu pracy: pełny etat

6.   Inne informacje: przewidywane zatrudnienie od  15 lipca 2009 r.

 

      Wymagane dokumenty należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Miasta i Gminy                w Działoszycach, ul. Skalbmierska 5, w sekretariacie pok . 14 I piętro lub przesłać pocztą na adres : Urząd Miasta i Gminy w Działoszycach, ul. Skalbmierska 5 ,

28-440 Działoszyce z dopiskiem „ Dotyczy naboru na stanowisko d/s inwestycji  i remontów w zakresie budownictwa drogowego” w terminie do dnia  30 czerwca 2009 r.

Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

       Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na  tablicy informacyjnej Urzędu Miasta i Gminy w Działoszycach .

      

 

                                                                            

 

Burmistrz Miasta i Gminy
Działoszyce

/-/ Zdzisław Leks

 
 

Ostatnią modyfikację serwisu wykonano 2024-04-30 08:13:33, zmian dokonał(a): Grzegorz Podsiadło

WCAG 2.0 (Level AA)