Powrót na stronę główną BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ
URZĘDU MIASTA I GMINY W DZIAŁOSZYCACH

BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ
URZĘDU MIASTA I GMINY W DZIAŁOSZYCACH

www.bip.gov.pl wersja klasyczna www.bip.gov.pl wersja kontrastowa

Gmina Działoszyce

Ikona statystyk

2008-09-26
Ikona statystyk

Ogłoszenie - 25.09.2008 r.

Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko pracy

BURMISTRZ MIASTA I GMINY DZIAŁOSZYCE OGŁASZA NABÓR

NA WOLNE STANOWISKO PRACY:


Podinspektor ds.  świadczeń rodzinnych  i funduszu alimentacyjnego w Referacie Finansowym Urzędu  Miasta i Gminy Działoszyce


Nazwa i adres  jednostki:

Urząd Miasta i Gminy, 28-440 Działoszyce, ul. Skalbmierska 5


1. Wymiar etatu: 1/2, od m-ca sierpnia 2009 r. - wymiar etatu : 1

2. Wymagania niezbędne:

a) wykształcenie: wyższe administracyjne, ekonomiczne, socjologia, resocjalizacja, pomoc społeczna i pokrewne lub podyplomowe z w/w kierunków;

b) znajomość przepisów z zakresu ustawy o pomocy osobom uprawnionym do alimentów, o świadczeniach rodzinnych, finansach publicznych, kodeksu postępowania administracyjnego oraz przepisów dotyczących funkcjonowania samorządu gminnego,

c) umiejętność pracy na komputerze.


3. Wymagania dodatkowe:

a) mile widziane doświadczenie zawodowe w pracy w urzędzie, w tym na pokrewnych    stanowiskach,

b) umiejętność pracy w zespole,

c) umiejętność samodzielnego, sprawnego pozyskiwania informacji niezbędnych do wykonywania zadań,

d) gotowość do podnoszenia kwalifikacji i zdobywania nowych umiejętności,

e) dyspozycyjność, odpowiedzialność, kreatywność, umiejętność negocjowania,

f) dokładność, terminowość, samodyscyplina;


4. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku urzędniczym:


A) Zadania główne:

I. Działania podejmowane wobec dłużników alimentacyjnych:

1. przyjmowanie wniosków od wierzycieli o podjęcie działań wobec dłużnika alimentacyjnego;

2. występowanie do organów właściwych dłużników alimentacyjnych o podjęcie działań wobec dłużników alimentacyjnych;

3. występowanie do organów prowadzących postępowanie egzekucyjne o wydanie zaświadczenia zawierającego informacje o stanie egzekucji, przyczynach bezskuteczności oraz podjętych działań mających na celu wyegzekwowanie należności alimentacyjnych;

4. przeprowadzanie wywiadów alimentacyjnych z dłużnikami w celu ustalenia sytuacji rodzinnej, dochodowej, zawodowej i zdrowotnej dłużnika alimentacyjnego, ustalenie przyczyn nie wywiązywania się z obowiązku alimentacji;

5. przeprowadzanie działań mających na celu sporządzenie oświadczenia majątkowego dłużnika;

6. występowanie do Ośrodków Pomocy Społecznej o udzielenie informacji dotyczącej korzystania z pomocy społecznej dłużnika alimentacyjnego;

7. przekazywanie komornikowi prowadzącemu egzekucję informacji ustalonych w toku postępowania z dłużnikiem;

8. pomoc dłużnikowi w wywiązaniu się ze zobowiązań alimentacyjnych:

  • zobowiązanie i dopilnowanie obowiązku zarejestrowania dłużnika w PUP jako osoby poszukującej zatrudnienia,

  • występowanie do Starosty o aktywizację zawodową,

  • kierowanie wniosków do Starosty o skierowanie dłużnika alimentacyjnego do robót publicznych lub prac organizowanych na zasadzie robót publicznych;

9. działania podejmowane wobec dłużnika odmawiającego współpracy z organem właściwym:

  • kierowanie do prokuratury wniosków o ściganie za przestępstwo z art.209 kk, tj. uchylanie się od ciążącego na nim z mocy ustawy lub orzeczenia sądowego obowiązku opieki przez niełożenie na utrzymanie osoby najbliższej;

  • kierowanie wniosków do Starosty o zatrzymanie prawa jazdy;

  1. występowanie do Starosty z wnioskami o zwrot zatrzymanych praw jazdy dłużnikom, którzy podjęli współdziałanie z organem właściwym;

11. informowanie organu właściwego wierzyciela o podjętych działaniach wobec dłużnika.

II. Działania wobec osób uprawnionych do alimentów:

1. przyjmowanie i weryfikacja wniosków o ustalenie prawa do świadczeń z funduszu alimentacyjnego;

2. przygotowanie decyzji w sprawie świadczeń z funduszu alimentacyjnego;

3. ustalanie harmonogramów i warunków wypłat przyznanych świadczeń z funduszu;

4. sporządzanie list wypłat;

5. przygotowywanie poleceń przelewów dla osób uprawnionych do korzystania ze świadczeń funduszu alimentacyjnego;

6. sporządzanie sprawozdań o wydatkach na świadczenia z funduszu alimentacyjnego;

7. wydawanie zaświadczeń dotyczących świadczeń z funduszu alimentacyjnego;

8.współpraca z ROPS, ZUS, PUP, GOPS;

9.przyjmowanie i rozpatrywanie wniosków o świadczenia rodzinne, dodatki do tych świadczeń, świadczeń pielęgnacyjnych i funduszu alimentacyjnego,

10. ustalanie prawa do zasiłków rodzinnych i dodatków do tych zasiłków,

11.przygotowywanie decyzji w sprawie zasiłków rodzinnych, świadczeń pielęgnacyjnych i funduszu alimentacyjnego,

12 gromadzenie niezbędnej dokumentacji związanej z realizacją świadczeń,

13.sporządzanie list wypłat świadczeń rodzinnych oraz list składek na ubezpieczenia emerytalne, rentowe i funduszu alimentacyjnego,

14.sporządzanie informacji i sprawozdań z zakresu realizacji świadczeń

15.sporządzanie zapotrzebowania środków finansowych na realizację świadczeń,

16. przygotowywanie akt do archiwum.

B) Zadania pozostałe:

1.Wykonywanie innych zadań według wskazań bezpośredniego przełożonego oraz kierownictwa urzędu.


  1. Wymagane dokumenty:


a) list motywacyjny wraz z klauzulą o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych;

b) curriculum vitae wraz z klauzulą o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych;

c) kserokopie świadectw pracy;

d) kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie;

e) kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach;

f) oryginał kwestionariusza osobowego;

g) oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie;

h) oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zatrudnienia na określonym stanowisku;

i) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie swoich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych, Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926 z późniejszymi zmianami) o treści:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926 z późniejszymi zmianami) oraz ustawą z dnia 22 marca 1990 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2001 r., Nr 142, poz. 1593 z późniejszymi zmianami).

j) inne dodatkowe dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje i umiejętności.

UWAGA: list motywacyjny, CV, klauzule o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych oraz pozostałe oświadczenia powinny być opatrzone własnoręcznym podpisem.


6. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w sekretariacie Urzędu Miasta i Gminy,      28-440 Działoszyce, ul. Skalbmierska 5 w zaklejonych kopertach opatrzonych imieniem i nazwiskiem kandydata z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko: Podinspektor ds. świadczeń rodzinnych i funduszu alimentacyjnego w Referacie Finansowym Urzędu  Miasta i Gminy Działoszyce,  w terminie do dnia 9 pażdziernika  2008 r. Dokumenty można składać osobiście lub drogą pocztową – decyduje data wpływu .

Aplikacje, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.


8. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej oraz  na tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędu  Miasta i Gminy Działoszyce.


9. Informujemy, iż planowane zatrudnienie nastąpi z dniem 3 listopada 2008 r. w niepełnym wymiarze czasu pracy (½ etatu). Zawarcie umowy na czas nieokreślony zostanie poprzedzone umowami: na okres próbny nieprzekraczający 3 miesięcy, oraz po uzyskaniu pozytywnej oceny pracy - na czas określony.

Informacje dodatkowe o naborze można uzyskać w Urzędzie Miasta i  Gminy Działoszyce -  informacji udziela Pani Katarzyna Bugaj  – pracownik Urzędu Miasta i Gminy (tel. 041 35726005 wew. 30).  



                                                                                       Burmistrz Miasta i Gminy
                                                                            Działoszyce

                                                                                          /-/ Zdzisław Leks

Działoszyce, dnia 25 września 2008 r.  



 
 

Ostatnią modyfikację serwisu wykonano 2024-04-30 08:13:33, zmian dokonał(a): Grzegorz Podsiadło

WCAG 2.0 (Level AA)